Handelsbetingelser

Nina Minh
Musvågevej 8
8210 Aarhus V
29924406
CVR: 43539957

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

Nina Minh tager imod online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr. 

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. 

Nina Minh benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker. 

Levering

Vi leverer kun varer inden for Danmark. Alle ordrer sendes hver mandag og torsdag (med undtagelse af helligdage), uanset bestillingstidspunkt. Leveringstiden er normalt 1-3 hverdage fra den dag, pakken afsendes.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi leverer til privatadresser i Danmark – dog ikke til Færøerne og Grønland.

Alle varer leveres med GLS.

Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag;

- Hvor du modtager ordren.

- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.

- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.

- Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@derhvorjegkommerfra.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du vedlægge din ordrebekræftelse og sende varen til:

Nina Minh
Musvågevej 8
8210 Aarhus V

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg (herunder bøger signeret med personlig hilsen og/eller navn).

- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.

- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.

- Varer, hvor plomberingen er brudt.

- Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.

- Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

Reklamationsret 

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. 

Reklamation skal meddeles til Nina Minh i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt. 

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet. 

Nina Minh dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav. 

Reklamationer sendes til vores lager: 

Nina Minh
Musvågevej 8
8210 Aarhus V 

Persondatapolitik 

Når du køber en vare og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Nina Minh. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger. 

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til info@derhvorjegkommerfra.dk hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores info@derhvorjegkommerfra.dk.

Nyhedsbrev

Få besked direkte i indbakken, når jeg laver nye opskrifter og guides.

Ingen spam. Lover!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram